Ja, maar nee

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over zoetsappigheid, fleece en mijn borstpartij.  

Aloha leuke lezeressen! Wat een vreemd weer is het vandaag. Regen wisselt af met af en toe een sterk zonnetje en een regenboog. Iedereen die mijn shoplog heeft gezien, weet dat ik nog op een heel fijn pakketje aan het wachten was. Ik mocht een trui uitzoeken bij een Frans bedrijf en ik ben er maar wat blij mee. Heb ik jullie al nieuwsgierig gemaakt?

Het regent, het is koud en het waait, ofwel het is het ultieme truienweer. Perfect moment om jullie mijn nieuwe trui te laten zien. Bij truien krijg ik altijd een sportieve energie, dus ik combineer de trui met mijn sneakers, een leren jasje en een staart voor het ultieme sportschool idee. De binnenkant van de trui bestaat uit fleece, wat natuurlijk ideaal is, want het is heerlijk zacht en warm. Meestal vind ik teksten te zoetsappig, maar daar is op deze trui absoluut geen sprake van. En aangezien ik erom bekent sta, dat ik vaak ‘ja, maar nee’ zeg vond ik deze trui geweldig. Het lettertype is stoer en krachtig en iedereen kan het duidelijk lezen zonder dat ik meteen allemaal ogen op mijn borstpartij gericht heb. Ik vind het heerlijk om mijn leren jasje aan te trekken over deze trui, want het staat stoer en leuk en de tekst is nog duidelijke zichtbaar, daarnaast trek ik onder truien 99% van de tijd mijn All Stars aan, want die combinatie vind ik heilig. Wat vind jij van mijn nieuwe trui?

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

 

Schoenen ~ Converse, horloge ~ Cluse, sweater ~ Wooopfr, broek ~ Vila, jacket ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Ja, maar nee’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

