Als je van beren leren kan

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over teddyberen, mesh en kant.  

Aloha lieve allemaal! Het is eindelijk december, zodra het september is kijk ik uit naar deze maand en nu is het eindelijk zover. Het jaar is bijna afgelopen en maakt plaats voor weer een nieuw jaar. Voor mijn gevoel is het nog steeds 2010, maar we komen steeds dichter in de buurt van 2017. Nu het echt weer kouder wordt, vond ik het tijd voor een nieuwe winterjas. Benieuwd wat voor exemplaar ik heb aangeschaft?

Ik zeg het maar meteen: Geen enkele teddybeer is in gevaar geweest bij het verkrijgen van deze jas. Deze jas stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar ik wacht met jassen vaak op de sale, want die gaat hoe dan ook komen. Toen kwam ik met dé gouden tip voor iedereen: ik zocht het artikelnummer op Google en zo vond ik ‘mijn’ jas voor minder bij The Stone. Ik besloot niet langer te wachten en kocht deze heerlijke teddyjas, natuurlijk, in het zwart, waarna mijn muts met teddybeeroortjes eindelijk zijn vachtje terugkreeg. Sinds ik de muts vorig jaar van Sinterklaas gekregen heb, zet ik deze meteen op als het koud wordt. Gelukkig laat de echte kou nog even op zich wachten en kan ik jullie mijn ontdekte combinatie van mesh met kant laten zien. Ik kocht deze bralette, zodat ik een mooie combinatie kon maken met een trui met V-hals, maar deze combinatie vind ik zo mogelijk nog mooier. Ik moet maar snel opzoek naar een combinaties met mesh en kant. Wat vind jij van deze combinatie en mijn nieuwe jas?

fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4fotorcreated5

Schoenen ~ Zara, jas ~ Vero Moda via The Stone, muts ~ V&D, broek ~ Vila, top ~ H&M, bralette ~ Hunkemöller.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Als je van beren leren kan’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

