De schaar erin!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een cadeautje, de schaar erin en mijn verlanglijstje.  

Aloha lieve allemaal! Nog twee weken en dan is het Kerstmis. In mijn YouTube video van vorige week zondag presenteerde ik jullie een lijstje met wensen voor onder de kerstboom, met een cadeautje kon ik niet wachten, dus die heb ik voor mijzelf gekocht. Benieuwd wat het is?

Laten we beginnen bij het begin, voor de oplettende lezer: Ik ben naar de kapper geweest. Een jaar terug heb ik mijn haar in een lange bob laten knippen en dat beviel zo goed, dat ik, iedere keer als mijn haar weer te lang wordt, naar de kapper ga om eens flink de schaar erin te laten zetten. De puntjes zijn weer fris, het kost veel minder tijd om het te wassen en te föhnen, mijn klitten zijn verdwenen en het haar ziet er ook weer veel gezonder uit. Ik ben er dan ook helemaal blij mee. Terug naar de video van afgelopen zondag waarin ik jullie mijn verlanglijstje voorschotelde. Een van mijn wensen was een nieuwe tas, eentje die erg lijkt op een ‘paper bag’, maar dan zo’n honderd euro goedkoper. Ik heb namelijk geen sok onder mijn bed met een fortuin erin. Aangezien een tas niet alleen mooi is, maar ook nog een functie heeft, kon ik niet langer wachten met een nieuwe kopen. Zo gezegd, zo gedaan en na nog geen halfuurtje vond ik deze tas van America Today in mijn pauze. Mijn gewenste items vinden, is eigenlijk nooit een probleem, want het hoeft enkel simpel en zwart te zijn. Klinkt als een kant-en-klare klus.

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Schoenen ~ Zara, jas ~ Vero Moda via The Stone, rok ~ Only, top ~ Object.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘De schaar erin’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen ook weer bij een nieuwe video, want er komt een heel leuke feestdagenvideo online. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

