Goede voornemens!

Vandaag vertel ik jullie alles over een cursus Italiaans, het roze papiertje en goede voornemens.

Aloha leuke lezers! Nog heel even en het is 2017. Het jaar dat ik 22 jaar word en het jaar waar mijn lievelingsgetal in voorkomt. Voor mijn gevoel was het gister nog 2010 en ben ik nog amper 15 jaar, maar de realiteit is anders. Om het jaar alvast goed te beginnen, heb ik een aantal oude vertrouwde goede voornemens. Benieuwd wat mijn goede voornemens zijn?

  • Een van mijn grootste voornemens, is om te gaan studeren aan de universiteit. Het eerste jaar moest ik stoppen vanwege mijn angst voor de trein en mijn tweede jaar kon ik niet beginnen, omdat ik mijn rijbewijs nog niet had gehaald. Het jaar 2017 wordt dus vast en zeker mijn nieuwe schooljaar!
  • Mijn tweede goede voornemen is dus het halen van mijn rijbewijs. Het CBR moet wel zwaar onderbezet zijn, want voordat je eindelijk eens examen kunt doen, ben je 10 weken verder. Hoe dan ook, in 2017 heb ik het felbegeerde roze papiertje bemachtigd.
  • Nu ik heb besloten parttime te gaan werken, wat eigenlijk meer op fulltime begint te lijken, wil ik in het eerste halfjaar van 2017 een cursus Italiaans gaan volgen. Ik heb altijd al een vijfde taal willen leren en de keuze op Italiaans was dan ook niet moeilijk. Genoeg tijd vinden om te studeren, is weer een ander verhaal.
  • Om al het bovenstaande te kunnen bereiken, wil ik graag wat minder gespannen en gestrest zijn in 2017. Dit is waarschijnlijk wel het moeilijkste voornemen om te bereiken voor mij, omdat spanning en stress nu eenmaal vast in mijn systeem staat, maar ik ga er sowieso aan werken.
  • Vorige week vertelde ik jullie dat ik in een dipje zat over het feit dat ik bang was dat andere mensen vonden dat ik te weinig deed. Nu weet ik dat dit komt, doordat ik te streng ben voor mezelf en voor andere mensen. Het is oké om tevreden te zijn met een 30-uur durende werkweek exclusief voorbereiding en mijn werk voor de redactie van Womentoday. Mijn laatste voornemen is dus minder streng zijn voor mezelf en voor de mensen om mij heen.

Pssst, misschien vind je dit ook leuk: YouTube, Instagram en Blogger.

Heb jij goede voornemens of vind je het maar onzin? Vergeet dan niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter. Liefs Nikki x

Geef een reactie

