Foute kersttruiendag!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over foute kersttruien, Pipo de clown en Kerstmis.

Aloha lieve allemaal! Volgend weekend is het Kerstmis en ik heb er zoveel zin in. Vrijdag was het foute kersttruiendag en ik heb mijn trui al sinds november in de kast. Benieuwd?

Vorig jaar met Kerstmis nam ik een besluit: ik moest en zou een kersttrui kopen volgend jaar, want dat hoort er nu eenmaal bij. Mijn eisen: geen rood of groen, ofwel dé kerstkleuren, het liefst zwart met wit en het moet ook nog een beetje een mooie trui zijn. Gelukkig had ik een jaar bedenktijd, want met zo’n eisenlijst voor een simpele kersttrui ben je het zoeken al snel zat. Iedere trui had wel de kleur rood of groen, waardoor ik net de dochter leek van Pipo de clown. Totaal onverwacht liep ik in de Action wel tegen de kersttrui van mijn dromen aan. Als er een winkel is waar ik niet had verwacht mijn kersttrui te vinden, dan is het de Action wel. Daarnaast kwam dit exemplaar ook nog eens van de mannenafdeling, dus de kleinste maat was een M’etje, maar een giga-grote trui voor de koude kerstdagen is natuurlijk nooit weg. Aangezien ik er nog wel een beetje in stijl bij wilde lopen, kerststijl om precies te zijn, combineer ik de trui met mijn altijd favoriete coated broek en mijn lakschoentjes. Kerstmis kan komen!

fotorcreated3fotorcreated4

fotorcreated2

fotorcreated1

Schoenen ~ Zara, broek ~ Vila, trui ~ Action.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Foute kersttruiendag!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk kijken jullie ook nog even de video waarin ik jullie vertel over mijn decemberfavorieten. Fijn avondje lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

