De combinatieprijs

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over ‘high’ zijn, ‘boxing’ day en ‘een prijs voor combineren’.

Aloha lieve allemaal! Vandaag is het ‘boxing day’, de Engelse en mooiere benaming voor tweede kerstdag. Ik heb zowel zaterdag als zondag een geweldige tijd gehad en vandaag heb ik outfitfoto’s gemaakt van de kleding die ik heb gekregen voor Kerstmis. Kijk je mee?

Ik maak nooit een geheim van mijn kleinschalige, verre van ernstige, kledingverslaving. Nieuwe kleding heeft de bijzondere geur van productie en het gevoel van iets nieuws om mij heen laat mij stralen. Geen zorgen, ik ben niet ‘high’, maar mijn kerstkriebels kriebelen in overvloed door mijn lijf, want zulke fijne kerstdagen als deze heb ik in jaren niet gehad. Terug naar mijn nieuwe outfit. Velvet is hét kledingstuk om te dragen deze kerst, maar is ook zeker niet mis om te krijgen. Ik trek deze trend dus door naar 2017 en ik voel nu al dat ik minimaal één keer in de week deze broek aan mijn kont trek, zo verliefd ben ik erop. Daarnaast heeft de top stippen die van mesh zijn, dus wie weet win ik nog eens een prijs voor combineren volgend jaar. Natuurlijk gooi ik mijn lakschoenen weer onder deze outfit, ik slaap nog net niet met dit schoeisel en trek ik mijn teddybeerjas aan tegen de kou. Jammer genoeg is in al deze jaren van het technologische tijdperk nog steeds geen ruikfuncties uitgevonden via het internet, want mijn nieuw gekregen parfum zorgt er samen mijn kleding voor dat ik zo glimlach. Zoals de Lidlreclame zegt: ‘Het is echt m’n mooiste kerst.’

fotorcreated3fotorcreated2fotorcreated1fotorcreated4

Schoenen ~ V&D, broek ~ The Sting, top ~ Pieces, jas ~ Vero Modo.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘De combinatieprijs’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk kijken jullie ook nog even de video waarin ik de eerste twaalf pakjes van de adventskalender openmaak en lezen jullie de blog waarin ik jullie weer een bijlesavontuur vertel. Fijn avondje lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

