We tellen af…

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over ‘iets onder de loep nemen’, een menselijk hert en .

Aloha lieve allemaal! Vandaag is het de laatste dag van het jaar en daarom doe ik het outfitartikeltje vandaag even anders. Ik heb dit jaar bijna iedere week een outfitartikeltje geschreven, wat dus neerkomt op zo’n 50 outfits. Vandaag heb ik iedere outfit onder de loep genomen en mijn top 5 voor jullie geselecteerd. Benieuwd wat mijn favorietjes zijn?

fotorcreated4

Mijn absolute nummer één van dit jaar is ook de meest recente outfit van deze lijst. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat deze outfit op nummer één staat, want mijn stijl is op dit moment nog precies zo. Heerlijke zwarte outfit, met mijn nieuwe tas, jas en schoenen, en mijn favoriete kapseltje: de lange bob. Bij mijn tas denkt iedereen meteen aan een Paper Bag, maar mijn tas kostte zo’n honderd euro minder (*Kuch, kuch* krent) en ik kan nog steeds op en top genieten van het feit dat mijn schoenen zo mooi aansluiten.

Schoenen ~ Zara, rok ~ Only, top ~ Pull&Bear, jas ~ Vero Moda (via The Stone), tas ~ America Today.

fotorcreated3

Als ik deze schoenen zie, dan wil ik zo snel mogelijk de eerste vier maanden van 2017 overslaan. Ondanks dat ik voor het mooie veel te wit ben om met blote benen de straat op te gaan, staat deze outfit met stipt op twee. Dit jurkje scoorde ik voor tien euro in de uitverkoop en heb ik de helft van de zomer gedragen. Zodra het kwik in 2017 boven de vijftien uitkomt, komen deze schoenen weer uit de kast.

Schoenen ~ Stradivarius, jurk ~ Zara, tas ~ Mango, armband ~ Chrysalis.

fotorcreated2

Dat ik niet iedere dag loop op hakken en mijn haar perfect glad stijl, bewijst outfit nummer drie. Ik ben dol op de casual look met opgerolde pijpen, een simpel shirtje, een spijkerjasje en Converse sneakers. Mijn haar bestaat gewoonlijk uit een bos krullen en dat laat ik af en toe gebeuren. Eigenlijk hoort zo’n casual look natuurlijk te bestaan uit afgetrapte sneakers, hier en daar een gat in mijn broek en een spijkerjasje dat drie maten te groot is, maar zo casual ben ik nu ook weer niet.

Schoenen ~ Converse, broek ~ Vila, shirt ~ Zara, jasje ~ Mango, tas ~ Fashionchick.

fotorcreated5

Dat mijn Stradivarius schoenen mijn ultieme favoriet waren afgelopen zomer wordt alsmaar duidelijker. Deze schoenen zorgen ervoor dat ik me een hert voel in menselijke gedaante, zo lang lijken mijn benen. De split gaat van voor naar achter en van links naar rechts. Een decolleté om met je voorgevel te pronken leek wel niet meer mee te doen dit jaar en deze heeft zich verplaatst naar de achterkant en de zijkant van een kledingstuk.

Schoenen ~ Stradivarius, broek ~ Vila, shirt ~Vila, ketting ~ Costes.

fotorcreated1

‘Last, but far from least’. Velvet is echt mijn favoriete stofje dit jaar en dit zal volgend jaar niet anders zijn. Samen met mijn lakstappers hoort deze outfit voor 100% thuis in deze top vijf, want volgende jaar ga ik deze jurk waarschijnlijk zo vaak dragen dat de aaibaarheid verdwijnt. Des te meer reden om meer fluwelen items te scoren in 2017.

Schoenen ~ V&D, jurk ~ Vila, panty ~ Pieces.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘We tellen af…’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en lezen jullie de blog waarin ik jullie weer een bijlesavontuur vertel. Fijn avondje lieverds. Liefs Nikki x

 

Geef een reactie

