Overgooien!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over de overgooier, de houthakkersblouse en de cowboyhoed.

Aloha lieve allemaal! Vandaag geef ik jullie het allereerste outfitartikeltje van het jaar met een gloednieuw item in de hoofdrol. Benieuwd?

Ik wist meteen dat ik het item in mijn leven moest hebben op het moment dat een van de actrices uit ‘Goede tijden, Slechte tijden’,guilty pleasure, in beeld kwam in haar ribfluwelen bordeauxrode overgooier. Ik dacht direct: dit heb ik nodig in mijn kledingkast, wel in het zwart, uiteraard. Na wat klikjes hier en daar op het internet kwam ik uit bij deze topper in de sale én er was er nog maar eentje, over geluk gesproken. Blijkbaar was de actrice mijn grote inspiratiebron die avond, want onder de overgooier draag ik zo’n zelfde houthakkersblouse. Een houthakkersblouse en een tuinjurkje: de ultieme boerenlook. Ik ben er dol op. Zo’n modern boerenlookje verdient eigenlijk wel iets extra’s en zo trok ik sinds tijden weer eens mijn hoedje van de kapstok. Het mag dan geen cowboyhoed zijn, maar het maakt dit outfitartikeltje wel helemaal af.

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Schoenen ~ Primark, overgooier ~ Topshop, blouse ~ The Sting, hoed ~ The Sting, panty ~ Hema.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Overgooien!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk kijken jullie morgen ook even de video waarin ik jullie al mijn decembercadeautjes laat zien. Fijn weekend lieverds. Liefs Nikki x

5 gedachtes over “Overgooien!

Geef een reactie

