In mijn kraag duiken

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een oude en nieuwe vriend en een schildpadnekje.

Aloha leuke lezers. Wat een drukte was het vorig weekend; mijn vriend was jarig op zaterdag en op zondag moest ik werken, waardoor ik geen tijd meer had voor het outfitartikel en de video. Vanaf deze week ga ik mijn video’s en artikelen inplannen in mijn agenda, verstandig. Ik kreeg wel een heel mooi item binnen deze week. Nieuwsgierig?

Na jaren van trouwe dienst heb ik vorig jaar besloten dat mijn geliefde, faux, leren jasje met pensioen mag gaan dit jaar. Hij werd wat oud, vertoonde een aantal van de gebruikelijke levenssporen die wij allemaal beginnen te krijgen na ons vijfendertigste, ten minste dat heb ik van ‘horen zeggen’ en verloor zijn kleur. Natuurlijk moest er een nieuw exemplaar voor in de plaats komen, want wie met pensioen gaat, wordt vervangen. Helemaal blij was ik dan ook toen ik dit jasje van LTB via The Stone mocht ontvangen. Leder maakt na jaren plaats voor zijn zusje suède, want zoals je ziet is dit geen nepleren jasje, maar een zacht stofje. In tegenstelling tot mijn oude vriend is dit jasje onwijs licht en voelt als een tweede huidje. Nu het buiten nog zo koud is combineer ik mijn nieuwe vriend gewoon met een dikke gebreide trui met een loszittend schildpadnekje, die ik kocht voor iets meer dan tien euro. De sale is de beste vriend van een blogger. Onder mijn suède met breisel combinatie gooide ik nog een lekkere zwarte broek met een leren coating en mijn ‘all time favorite’ Zara boots.

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Schoenen ~ Zara, jasje ~ LTB via The Stone, trui ~ Intercity, broek ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘In mijn kraag duiken’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen terug bij de video. Fijne avond lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

