Als de gesmeerde bliksem

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over de ontkenningsfase en de ultieme lentekleur.

Aloha leuke lezers. Wat was het koud deze week. Ik had me zo goed ingepakt op de fiets, dat alleen mijn ogen nog zichtbaar waren en ik heb zelfs mijn haar onder mijn muts gestopt. Ik houd van de winter, maar ik ben blij dat het kwik gaat stijgen deze week. Ik heb vandaag namelijk een item gescoord in een ultieme lentekleur. Ben jij er klaar voor?

Geen paniek, ik ben niet ziek, maar ook ik ken andere kleuren dan alleen zwart. Ik werd vanmorgen wakker en had ontzettend veel zin om te winkelen. Na een paar weekjes hard werken en geen geld uitgeven aan kleding, mocht ik van mezelf best iets kopen. Ik ben namelijk best streng, noem het gierig, op het gebied van dingen kopen voor mezelf. Een tijdje geleden zag ik dit kleurtje al verschijnen in de winkel in de vorm van een broek. Ik vertelde het mijn beste vriendin en binnen een paar daagjes hing de broek te stralen in haar kast. Ik zat op dat moment nog in de ontkenningsfase, want wilde ik wel echt van mijn zwart, grijs, witte kast af? Vandaag liep ik de Pieces binnen, de winkel van de broek en deze prachtige blouse in precies dezelfde kleur bracht bij mij een glimlach op mijn gezicht; de fase was voorbij, ik moest een item in déze kleur hebben. Daarnaast kocht ik ergens anders een setje oorbellen die ik al sinds november op mijn verlanglijstje had staan: de bliksemschicht. Wat vind jij van mijn nieuwe blouse?

fotorcreated2fotorcreated1fotorcreated3fotorcreated4

Schoenen ~ Zara, blouse ~ Pieces, oorbellen ~ Costes, broek ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Als de gesmeerde bliksem’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen terug bij de video, mijn favoriete van de week. Fijne avond lieverds. Liefs Nikki x

Geef een reactie

