Je hoeft geen ster te zijn om te stralen

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over mijn bilpartij, een nieuw fotoplekje en wandelende kerstversiering.

Aloha lieve lezers. De temperaturen zijn deze week flink gestegen en ik heb weer een nieuw fotoplekje gevonden. Het was even zoeken, wat misschien ook wel opviel, maar ik vond deze mooie muur niet ver van mijn huis. Nu februari is aangebroken en de feestdagen echt ver achter ons liggen, ga ik jullie vandaag laten zien hoe je de items, die je tijdens de feestdagen droeg, nu nog steeds kan combineren. Benieuwd?

Mijn outfits bestonden tijdens de feestdagen vooral uit een combinatie van velvet en glitter. Vanmorgen stond ik voor mijn kast en zag ik deze panty met sprankelende glittertjes naar me kijken. Ik dacht: waarom zou ik dit alleen kunnen dragen in december? Onzin! Nu vond ik het wel belangrijk dat ik niet meer als wandelende kerstversiering de straat op ging, want glitters zorgen tijdens ‘normale dagen’ al voor een extraatje. Daarom besloot ik de glitters te combineren met mijn basic jurkje van de Zara, die is voorzien van een kleine col. We spreken hier echt van een lbd, little black dress, want de jurk valt nog geen twintig centimeter over mijn bilpartij. Geen probleem, zo is er meer ruimte voor de glitterpanty, die ook nog eens erg dik is, dus geen ‘mooning’ voor mij. De laatste tijd vindt mijn hoed ook steeds vaker de weg naar mijn hoofd en nu de zon zich af en toe laat zien, is dat maar goed ook. Aangezien de glitters mijn benen lieten stralen, vond ik dat er aan de bovenkant ook nog wel iets mocht schitteren en wat schittert er nu mooier dan de sterren? Precies, deze sterrenoorbellen kocht ik speciaal voor Kerstmis, maar kunnen nu ook nog perfect. Zoals mijn ketting zegt: ‘Shine on’ (all year long).

fotorcreated1fotorcreated4fotorcreated2fotorcreated3

Jurk ~ Zara, oorbellen ~ Vero Moda, panty ~ Hema, ketting ~ Costes, hoed ~ The Sting.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Je hoeft geen ster te zijn om te stralen’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen terug bij de video. Fijne avond lieverds. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Je hoeft geen ster te zijn om te stralen

Geef een reactie

