Appeltjes voor de dorst!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over Applepiepieces.

Aloha leuke lezers! Vandaag heb ik iets extra’s en totaal anders op mijn blog voor jullie, namelijk een review. Ik kreeg een onwijs leuk pakketje van het merk Applepiepieces . Wat erin zat en waar Applepiepieces voor staat, lees je in dit artikeltje. Nieuwsgierig?

Applepiepieces is in 2008 opgericht door Mariko en samen met haar gouden team zorgt zij voor de mooie sieraden achter dit merk met de leuke naam. De sieraden zijn niet alleen bedoeld om leuk over straat te gaan, maar zorgen er ook voor positieve invloed en vertellen een verhaal. In mijn pakketje zaten drie items, een Mermaid’s gift ketting met een blokje Varisciet, een Japanse lucky neko gelukshanger en een Wish wisely. De kleurtjes passen misschien niet helemaal bij me, zwart is nu eenmaal mijn lieveling, maar het concept achter ieder sieraad spreekt me meer dan aan. Het blokje Varisciet is een ‘anti-stress steen’, deze zorgt voor een goed gevoel en moed. Komt dat even goed uit, want dat is precies wat dit stresskipje nodig heeft! Het gelukshangertje met ‘lucky neko’ zorgt voor bescherming. In Japan staat de ‘neko’ erom bekent dat hij geluk brengt, een talisman. Last but not least is de Wish wisely, dit waxkoordje laat al jouw wensen uitkomen. Doe het bandje om je enkel, pols of hals en doe een wens, zodra het hartje eraf gesleten is, is jouw wens klaar om uit te komen. Ik vind het leuk dat de sieraden niet alleen sieraden zijn, maar ook nog een ander doel hebben. Naast deze leuke items verkoopt Applepiepieces ook minimalistische oorbelletjes, kettinkjes en kaarten. Allemaal met een hoger doel en een boodschap. De ‘neko’ heeft zijn diensten al bewezen, want ik ben maandag geslaagd voor mijn rijbewijs, terwijl de ‘neko’ in mijn tas zat!

Kijk op de site van Applepiepieces, schrijf je in voor de nieuwsbrief, ontvang 10% korting op je eerste aankoop en een overheerlijk recept voor een nog heerlijkere Applepie!

fotorcreated3fotorcreated2fotorcreated1

Dit was ‘Appeltjes voor de dorst!’. Vond jij dit een leuk stukje en wil je meer van dit soort reviews? Vergeet dan niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter. Liefs Nikki x

 

Geef een reactie

