Over smaak valt niet te twisten

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over het prima ballerina – effect en een twist.

Aloha lieve lezers. Wat leuk, het heeft eindelijk echt gesneeuwd! Ik was bezig met de foto’s van de outfit van vandaag, toen mijn moeder riep dat ik naar buiten moest kijken; een heel witte wereld. Helaas begon het te sneeuwen na het maken van de outfitfoto’s, maar ik heb vandaag wel iets anders opvallends voor jullie. Ik heb namelijk iets aan mijn outfit toegevoegd, waarvan ik heb gezworen het nooit te dragen. Nieuwsgierig?

Het waren een leuke webshop en een tof pakketje die ervoor hebben gezorgd dat dit meisje haar afkeer van chokers heeft omgezet in waardering. Misschien dat dit ook wel komt doordat het om een velvet chocker gaat, want ‘man, oh man’ wat ben ik toch dol op dat stofje. Ik kon niet anders dan de choker combineren met mijn velvet jurkje. Wacht, mijn velvet jurkje? Je hebt een top met een rokje aan. Ik had vandaag zin in een twist van velvet en leer, dus besloot ik over mijn jurkje mijn leren plooirok aan te trekken. Leuke twist, al zeg ik het zelf. Samen met de chocker zorgt de plooirok voor een soort prima ballerina – effect en mijn nieuwe oorbellen versterken dit alleen maar. Naast het leuke bandje om mijn nek bestelde ik namelijk ook een heel leuk setje oorbellen bij Bandjes en Kantjes. Bij het zien van deze lieve strikjes wilde ik ze meteen hebben. Ik moet het aantal oorbelletjes in mijn collectie gaan uitbreiden, want er is afgelopen maandag een tweede gaatje aan beide kanten toegevoegd, dus dit setje is een mooi beginnetje. Wat vinden jullie van deze outfit? fotorcreated2fotorcreated1fotorcreated3

fotorcreated4

Jurk ~ Vila, oorbellen en chocker ~ Bandjes en Kantjes, rok ~ Only.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Over smaak valt niet te twisten’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk zie ik jullie morgen terug bij de video. Fijne zaterdagavond lieverds, ik ga snel ‘Wie is de Mol?’ kijken. Liefs Nikki x

Geef een reactie

