Hatseflats!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een krijtstreepbroek, trends en kettinkjes om mijn oren.

Aloha lieve lezers. Wat een wind staat er de afgelopen paar dagen! Fietsen was op zijn zachts gezegd geen doorslaand succes deze week. Tussen de wind en de buien door konden er wel outfitfoto’s gemaakt worden. Gelukkig maar, want ik heb een heleboel leuke nieuwe items die ik graag aan jullie wil laten zien. Zijn jullie al nieuwsgierig?

Het is niet zo lang geleden dat de truien met ‘boef’ erop helemaal ‘je van het’ waren. Vaak is het met trends altijd hetzelfde; eerst wil iedereen het graag hebben en daarna hebben mensen er vaak hun buik van vol. Ik behoorde niet tot deze laatste groep, maar ik vind items vaak wel pas leuk als de hype is overgewaaid. Het shirtje dat ik hier aanheb, kwam afgelopen week door de brievenbus en ik zeg het eerlijk; ik ben een gierigaard. Het heeft namelijk een halfjaar geduurd voordat ik dit shirtje heb besteld. Ik moest en zou wachten op de sale. Dit geduld, c.q. deze gierigheid, heeft er mooi wel voor gezorgd dat ik dit shirtje voor minder dan de helft van het originele bedrag in de wacht heb gesleept, hatseflats! Een ander fijn koopje kon ik scoren in mijn eigen stad; een krijtstreepbroek. Het was nog best een flinke zoektocht, want overal waar ik keek, was alleen maar blauw met wit. Na een speurtochtje op internet kwam ik erachter dat Only de juiste voor mij had. Zijn mijn oorbelletjes jullie ook opgevallen? Ik ben helemaal fan van de kettinkjestrend om het oor. Het leukste is dat het kettinkje om deze oorbel een opzetstukje is. Ik kan het kettinkje dus om iedere oorbel dragen. Handig hè?

fotorcreated1fotorcreated2fotorcreated3fotorcreated4

Shirt ~ Colourful Rebel, oorbellen ~ little – jewels, broek en schoenen ~ Only,       spijkerjasje ~ Mango.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Hatseflats!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverd. Liefs Nikki x

2 gedachtes over “Hatseflats!

Geef een reactie

