Cactasje!

fotorcreated

Vandaag vertel ik jullie alles over mijn cactas en een gemixte stijl.

Aloha lieve lezers. Mijn regenpak is deze week uitgeroepen tot hét ultieme fashionitem, want ik heb amper iets anders gedragen. Gelukkig komt de lente steeds dichterbij en kan de vuilniszak met promotie snel weer de kast in. Gelukkig was het zonnetje vandaag sterker. In het teken van de lente vond ik het tijd voor een té leuk tasje. Benieuwd?

Het is de laatste tijd een deel van mijn stijl geworden om netjes en casual met elkaar te combineren. Gelukkig maar, want dat betekent dat ik nooit hoef te kiezen tussen kleding voor naar het werk en voor in mijn vrije tijd. Samen met de krijtstreepbroek van vorige week kocht ik deze fijne basis turtleneck en ik vind het geweldig hoe mooi de stof aansluit om mijn lichaam. De stof is dun, maar schijnt niet door; pluspuntje. Nu komt mijn liefde voor een gemixte stijl naar boven, want ik plaats van mijn krijtstreepbroek, voor een kantoorlookje, combineer ik mijn turtleneck met mijn ‘terug van weggeweest’ tuinbroek en mijn Converse sneakers. Aangezien deze outfit bijna alleen maar uit zwarte items bestaat, wat een verrassing, gooide ik vandaag mijn cactas over mijn schouder. Dit tasje kocht ik vorig jaar in september en heb ik bewaard voor de lente, want deze totebag geeft mij lentekriebels. Jou ook?

fotorcreated4fotorcreated2fotorcreated1fotorcreated3

Truitje ~ Zara, tuinbroek ~ Boohoo, schoenen ~ Converse, tasje ~ Kwantum.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Cactasje!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Kijk ook even naar het artikeltje dat een uurtje geleden online gekomen is. Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverd. Liefs Nikki x

Geef een reactie

