Geluksvogel! 

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over het zijn van een geluksvogel en lentetasjes. 

Aloha lieve lezers. Eindelijk de zon laat zien dat het bijna lente is. Mensen komen weer buiten en kijken weer vrolijker. Ik was ook heel vrolijk, maar niet alleen vanwege het weer. Benieuwd?

Het wordt lente, dus dat betekent dat we massaal weer nieuwe outfits mogen aanschaffen om de zon te verwelkomen. Een klein probleempje, ik heb mezelf een shopstop opgelegd voor deze maand. Des te blijer was ik dus met mijn items van ‘The Darling’. Ik was namelijk de grote geluksvogel die hun winactie won. Natuurlijk moest ik, een deel van, mijn items meteen aan jullie laten zien in een outfitartikeltje. Deze trui is van binnen een beetje gewatteerd en samen met een leren jasje dus perfect voor de frisse lentedagen. Ik combineer de trui met mijn leren broek en sneakers voor een stoere look, dat vormt zo’n lekker contrast met het woord ‘Darling’ op mijn borst. In de lente en de zomer vind ik het heerlijk om mijn spullen te laten rondzwerven in een grote totebag. Totebags heb je nooit genoeg, dus deze past perfect tussen de collectie lentetasjes. Om het af te maken heb ik leuke ringetjes in mijn oor gedaan. Heel leuk, maar wat een klus om in te krijgen! Wat vind jij van deze pre-lenteoutfit?

FotorCreated4FotorCreated1FotorCreated3FotorCreated2

Trui, tasje en oorbellen ~ The Darling, broek ~ Vila, schoenen ~ Converse.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Geluksvogel!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverd. Liefs Nikki x

Geef een reactie

