Jasdag, dag jas!

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over één groot drama en basic naar buiten. 

Aloha lieve lezers. Anders dan vorig weekend is het dit weekend weer een stuk kouder. Het perfecte moment om jullie mijn nieuwe aanwinst te laten zien. Een item wat je normaal gesproken niet in maart koopt. Nieuwsgierig?

Morgen is het lente en ik heb een nieuwe winterjas aangeschaft. Mijn oude winterjas heeft al zo vaak de binnenkant van de wasmachine gezien, met dank aan mijn kleine neiging naar smetvrees, dat de hele voering uit elkaar is gevallen. Ik liet het maar, want het was toch bijna lente. Na vorige week woensdag volledig te zijn natgeregend, heb ik me bedacht. Het mag technisch gezien bijna lente zijn, maar in de praktijk is het daarboven nog één groot drama. Ik ging daarom op jacht tussen de overgebleven winterjassen naar een mooi exemplaar, dit was alleen nog niet zo makkelijk. Na wikken en wegen heb ik deze jas voor ruim de helft van de prijs gescoord bij Wehkamp. Ik besloot daarom het outfitartikeltje van vandaag ook lekker in het teken van mijn nieuwe jas te zetten, want ook een blogster wil af en toe gewoon zo basic mogelijk naar buiten. Daarom heb ik lekker mijn zwarte broek met mijn favoriete laarsjes aan en voor het ultieme ‘happy’-gevoel heb ik mijn ‘Happy Socks’ aangetrokken. Hopelijk hoef ik deze jas nog maar een maand aan en kan deze mooie jas daarna op mij wachten tot de ‘r’ weer in de maand zit. Hoe blij ik ook ben met dit item, ik ben gewoon klaar met de winterkleding, laat de lente nu maar komen! Wat vind jij?

FotorCreated1FotorCreated2FotorCreated4FotorCreated3

Jas ~ Wehkamp, broek ~ Vila, schoenen ~ Zara.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Jasdag, dag jas!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverd. Liefs Nikki x

Geef een reactie

