Ik heb er lak aan!

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een drolletje op mijn hoofd en de zomertijd.

Aloha lieve lezers. Aankomende nacht gaat de klok weer één uurtje vooruit. We mogen dan wel in de zomertijd terecht komen, maar het betekent wel dat we een uur minder weekend hebben. Ik protesteer, wat jullie? In het teken van de zomertijd heb ik wel een fris outfitje aangetrokken.

Nu de zon begint te schijnen is het achter de ramen (nee…niet die ramen) bloedheet, maar buiten staat nog een fris windje. Mensen kunnen zich daar nog wel eens op verkijken, want toen ik vandaag de open dag van de HVA bezocht, zag ik meerdere mensen lopen met blote benen. Dat vond ik nog net iets te gedurfd, maar ik besloot vandaag wel te gaan voor een ‘festival meets office’ outfit. Dit topje doet mij met een glimlach terugdenken aan de heerlijke zomerdagen en leuke feestjes waar ik naartoe ben geweest en nu de zon weer begint te schijnen, trek ik het met liefde uit de kast. Dat ik misschien net wat te vol ben voor een crop-top maakt me weinig uit, iedereen moet aandoen waar hij of zij zich fijn in voelt. Ik zorg er wel voor dat ik deze top combineer met een high waisted broek, want zo zorg ik ervoor dat mijn betere punten naar voren komen en mijn minder flatteuze puntjes naar de achtergrond verdwijnen. Aangezien mijn hoofd al bij lange stranddagen en leuke festivals is besloot ik mijn outfit te upgraden met dit leuke kettinkje van een olifantje om mijn nek, een soort ‘Indian hoop’ ringetje door mijn oor en een drolletje op mijn hoofd. Om toch een beetje chique voor de dag te komen, ik ging natuurlijk wel naar een open dag en niet naar een casual festival, besloot ik mijn nieuwe lakschoentjes aan te trekken. Wat vind jij van deze combinatie?

FotorCreated1FotorCreated3FotorCreated4FotorCreated2

Top ~ Loavies, broek ~ Vila, schoenen ~ Sacha, ketting en oorbellen ~ The Darling, vest ~ Pieces.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Ik heb er lak aan!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Fijn weekend lieverd. Liefs Nikki x

Een gedachte over “Ik heb er lak aan!

Geef een reactie

