Melk is goed voor elk!

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over melkflessen en oer-Hollandse begrippen.

Aloha lieve lezers. Wat fijn dat jullie na een radiostilte van een maand toch weer mijn nieuwe outfitartikeltje komen lezen! Ik vond het zo lastig om zoveel verschillende ballen tegelijk in de lucht te houden, dat ik even besloot te stoppen met schrijven tot ik er weer zin in had. Kwaliteit boven kwantiteit. Vandaag ga ik weer verder waar ik gebleven ben. Hopelijk lukt het me om doordeweeks een artikel te schrijven en in het weekend een outfitartikeltje te produceren. Vandaag begin ik weer met een wel heel zomers lookje.

Het regent, het waait en sommige dagen worden bestempeld als de koudste dagen in tijden. De ene passant kijkt nog chagrijniger, dan de ander, inclusief ikzelf. Zodra de zon zich laat zien, besluiten wij er dan ook met zijn allen optimaal van te genieten, zo zijn wij dan ook wel weer. Dus vandaag, terwijl half Nederland zich op AZ – Vitesse ging voorbereiden of op het strand lag, besloot ik mijn blog weer nieuw leven in te blazen. Volgens Piet werd het vandaag, voor oer-Hollandse begrippen, lekker warm, dus ik besloot in het jurkje te kruipen dat ik al aan wilde op het moment dat de bezorger mijn pakketje kwam brengen. Op het moment dat ik dit jurkje online tegenkwam, wist ik meteen met welke schoenen ik het ging dragen. Ik roste nog even een setje Indian hoops door mijn oor en toen ik mijn ogen dichtdeed kreeg ik meteen het ultieme Ibiza gevoel met een gin en tonic op het strand en de zon op mijn melkfleshuidje. Ik sta gewoon op een tof plekje in ons kikkerlandje, maar een meisje mag dromen. Wat vinden jullie van deze vervroegde zomeroutfit?

Jurkje ~ Mango, schoenen ~ Stradivarius, oorbellen ~ The Darling, zonnebril ~ Hema.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Melk is goed voor elk!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen, want ik vind het erg leuk om te zien wie mijn lezers zijn. Laat een tip of een lief berichtje achter. Geniet nog even van jullie zondagavondje! Liefs Nikki x

FotorCreated2FotorCreated1FotorCreated3FotorCreated4

Geef een reactie

