ZONdag!

FotorCreatedVandaag vertel ik jullie alles over een ophijsprobleem en ZONdag! 

Aloha lieve lezers. Piet had voorspeld dat het een lenteachtig weekend zou worden, maar helaas is de lucht hier in Noord – Holland wit van de wolken. Hopelijk laat mevrouw Zon zich vanmiddag nog zien, zodat we van deze ZONdag kunnen genieten! Nu kunnen jullie genieten van een nieuwe outfit. Eentje waar ik ZO’N gelukkig bui van krijg. Genoeg woordspelingen, op naar het echte werk.

Ik was er klaar mee, dat jullie mijn benen zo afknelden. Natuurlijk wilde ik niet volledig afscheid van jullie nemen, maar zo af en toe een andere weg inslaan, dat kan geen kwaad. ‘Skinny jeans’, ik heb het tegen jullie. Jullie staan chique onder een blouse en mooie laarzen en stoer onder een oversized shirt met sneakers, maar ik was jullie nu wel eens zat. Ik wilde wel eens een ander ‘smaakje’. Daarom besloot ik de stoute, nieuwe, schoenen aan te trekken en voor een ‘mom jeans’ te gaan. Beste lezers, ik kan jullie eerlijk vertellen, het is de beste broek die ik ooit aan mijn kont heb gehad. Mijn heupen zijn nogal breed en mijn taille, in verhouding, smal. Met deze broek heb ik totaal geen ‘ophijsprobleem’ en dat is fijner dan fijn. Ik voel me heerlijk in deze broek en wil nooit meer zonder. Daarnaast besloot ik dit shirtje te kopen, om blijk te geven van mijn favoriete stijl; minimalisme. Om het af te maken gooide ik er nog een paar, gewonnen, All Stars tegenaan en plantte ik een zonnebril in mijn haar. Wat vind jij van deze, minimalistische, outfit?

FotorCreated2FotorCreated4FotorCreated3FotorCreated1

Broek en top ~ Mango, schoenen ~ Converse via Ziengs, oorbellen ~ Costes, zonnebril ~ Hema.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter, want advies is altijd welkom. Geniet nog even van jullie ZONdag! Liefs Nikki x

2 gedachtes over “ZONdag!

Geef een reactie

