Ik heb het zwart op wit

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een brocant gordijntje en Moeder Natuur. 

Aloha lieve lezers. Wat een weertje was het donderdag zeg! Ik was zo sceptisch, dat ik toch besloten had om mijn winterjas aan te trekken, want het blijft Nederland. Het kon ook zomaar eens gaan sneeuwen. Wees maar niet bang, geen geklaag van mijn kant, maar een ‘little heads-up’ van Moeder Natuur dat ze opeens besloten heeft om de temperatuur een boost te geven, was wel fijn geweest. Gelukkig blijft de temperatuur nu wel een beetje op peil, dus ik gooide mijn melkflessen maar weer ten toneel!

Schattig was wat ik dacht toen ik met dit topje in mijn handen stond, een soort van oud brocant gordijntje, maar paste het wel bij me en hoe ging ik dit nu weer combineren dan? Uiteindelijk bezweek ik, het stofje was van goede kwaliteit en ik vond het zo leuk dat het printje werd gevormd door kleine uitsnijdingen, daarnaast had ik er hard voor gewerkt en het werd zomer, dus een schattig wit shirtje was meer dan welkom tussen al het zwart. Aan combinaties geen gebrek. Wissel het shirtje van vorige week met deze top en je hebt mijn all-time favoriete combinatie van stoer en schattig. Vandaag had ik alleen wel veel meer zin in een andere combinatie. Deze rok heb ik afgelopen winter vaker dan vaak gedragen met truien, topjes en jasjes. Vandaag was het tijd om mijn panty weer aan de wilgen te hangen en mijn beentjes wat zonlicht te gunnen. Gooi daar mijn slippertjes met rushes tegenaan en de zon kan er weer voor zorgen dat ik wat minder wit de zomer in ga.

FotorCreated1FotorCreated2FotorCreated4

FotorCreated4

Top ~ Pieces, rok ~ Vila, schoenen ~ Invito, oorbellen ~ The Darling.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Ik heb het zwart op wit’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter, want advies is altijd welkom. Geniet van het weekend, want voor je het weet is het alweer maandagochtend! Liefs Nikki x

Geef een reactie

