Aan de zwier zijn

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een look – a – like zwierigheidje en verliefd zijn.

Aloha lieve lezer! Zei ik vorig weekend nog iets over hoe warm het donderdag was geweest, deze week liet woensdag mij met nog meer verbazing achter. Het leek wel een hete zomerdag midden in juli, heerlijk! De kleding die ik koop gaat ook steeds meer van de zon eisen dat ze flink gaat schijnen. Benieuwd waar ik nu weer mee ten tonele verschijn?

Oh wat word ik toch snel verliefd! Verliefd op kledingitems wel te verstaan. Waarschijnlijk kent iedere blogger, bloglezer en kledingverslaafde wel het merk Realisation Par en dan vooral hun fleurige zwierige jurkjes. Ik ontdekte deze jurkjes bij mijn grote voorbeelden in de blogwereld en besloot meteen dat ik er ook eentje wilde voor deze zomer, om vervolgens stijl achterover te slaan. De jurkjes bleken ietwat boven mijn budget te liggen (lees: één kilometer buiten mijn budget te liggen). De verliefdheid was snel over, deze jurkjes waren ‘far out of my league’. Ik was helemaal gelukkig toen ik een look – a – like zwierigheidje bij Loavies ontdekte. Ik was verliefd en dit jurkje wilde wel met mij op date, dus ik plukte haar van de webshop. Dit jurkje is heerlijk om aan te trekken op warme dagen, maar kan ook best met een leren jasje op wat mindere dagen. Samen met het jurkje kocht ik bij Loavies ook een setje van drie oorbelletjes, want ik kon eindelijk mijn zweerknopjes ruilen voor een kleine ‘earparty’. Natuurlijk gooide ik weer mijn sandaaltjes met blokhak tegen deze outfit aan, want onze verliefdheid is na ruim een jaar nog steeds niet voorbij.

FotorCreated1FotorCreated2FotorCreated3FotorCreated4

Jurkje en oorbellen ~ Loavies, schoenen ~ Stradivarius, jasje ~ Vila.

Pssst, hier is het ook leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Aan de zwier zijn’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter, want advies is altijd welkom. Geniet van het zonnetje! Liefs Nikki x

Geef een reactie

