De mussen vallen van het dak

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over een wegwijstut en een startsein. 

Aloha lieve lezer! Wat was ik vrijdag trots op mezelf. Ik ben in mijn eentje naar Haarlem gereden voor een sollicitatie zonder mensen aan te rijden of de auto te elimineren. Na mijn sollicitatie had ik nog wat tijd over voordat ik weer aan het werk moest, dus ben ik even snel naar mijn favoriete winkel gegaan om een fijne zomerse outfit te scoren. De weerberichten logen er niet om, de mussen vielen van het dak.

De auto parkeren was nog een hele klus en ik vergat bijna geld in de parkeerautomaat te mieteren, maar nu liep ik door de winkelstraat van Haarlem samen met Jantien (lees: de wegwijstut van Google Maps). Mijn kleingeld was op en veel zin om te pinnen had ik niet, dus ik had precies vijfendertig minuten om van punt A naar punt Mango te lopen. Aangekomen dreun ik tegen het vriendelijke winkelmeisje de artikelnummers op van de producten op mijn verlanglijstje en met een tasje met items snelwandel ik met klotsende oksels richting de auto. Gister kon ik meteen mijn nieuwe items aantrekken, want de zon scheen volop. Het broekje stond al op mijn verlanglijstje toen het nog met bakken uit de hemel kwam. De damaged look vind ik tè leuk, want ik vind shortjes met normale pijpen altijd een beetje lomp staan bij mezelf. Ook dit blouseje had ik al toegevoegd aan het startscherm op mijn telefoon, want een langere uitvoering die in mijn kast hangt van de Zara bevalt me meer dan goed. Eentje zonder mouwen was dus zeker welkom deze zomer. Ik veterde weer mijn witte sneakers aan mijn voeten en gaf de zon het startsein om te schijnen.

FotorCreated4FotorCreated2FotorCreated3FotorCreated1

Oorbellen ~ Loavies, schoenen ~ Converse, top en shorts ~ Mango, telefoonhoesje ~ Smartphonehoesjes.

Pssst, hier is het ook best wel leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘De mussen vallen van het dak’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Advies is altijd welkom. Geniet van deze zonnige zondag! Liefs Nikki x

Geef een reactie

