Spreken is zilver!

FotorCreated

Vandaag vertel ik jullie alles over minimalistische sieraden, zilveren liefde en Vivi Vexx.

Aloha lieve lezers! Vandaag komt het weekendartikel een beetje laat online, maar dat mag de pret niet drukken. In plaats van een outfitartikel heb ik iets anders, maar wel iets heel leuks. Al nieuwsgierig?

Ik heb jullie vaker dan vaak verteld over mijn, kleine, verslaving aan minimalistische zilveren sieraden. Ik was dan ook té blij drie maanden geleden dat ik voor mijn rijbewijs een kleinigheidje kreeg van een lieve vriendin; een armband met een knoopje van Vivi Vexx. Ik bracht een bezoekje aan de site en instagram en ik was verkocht aan de webshop met de leuke naam en fijne juweeltjes. Nu, drie maanden later, heeft de postbode een pakketje met zilveren liefde van Vivi Vexx in mijn bus gegooid. Het eerste item past perfect bij dit jurkje en is versierd met lucky coins. Wees er maar zeker van dat dit kettinkje vaak om mijn hals te zien zal zijn, want een beetje geluk kan natuurlijk nooit kwaad. Verder heb ik een armbandje uitgekozen dat ik elke dag kan dragen. Het is zo simpel dat het overal mooi bij staat en zeker om mijn dunne polsen. Bij grotere armbanden lijkt het namelijk altijd alsof ik verband om heb. Last but not least, koos ik een item dat precies bij het cadeautje van mijn vriendin past, namelijk het ringetje met het knoopje. Degene die mijn blog langer lezen weten dat ik een grote voorliefde heb voor dé perfecte combinatie en wat is er nu beter gecombineerd dan sieraden die matchen? Precies!

FotorCreated1FotorCreated2

lucky-coin-necklace-zilver

*Eigen foto’s komen zo snel mogelijk*

Neem zeker een kijkje op de webshop van Vivi Vexx, want je krijgt er absoluut geen spijt van!

 Pssst, ik zou het leuk vinden als je hier ook kijkt YouTube, Instagram & Blogger.

Dit was ‘Spreken is zilver!’. Vergeet niet op de knop ‘volg’ te drukken. Laat een tip of een lief berichtje achter en neem zeker de moeite om Vivi Vexx ook even te volgen op Instagram. Geniet van jullie extra dagje vrij morgen. Liefs Nikki x

Geef een reactie

