Een lot uit de loterij!

DSC_0405 (2)

Vandaag vertel ik jullie alles over pareltjes en een zonnesteek.

Aloha leuke lezers! Wat een zomerse dag was het weer. Ik heb vandaag lekker op het Ijsselmeer gedobberd en genoten van de vrije zondag, voordat de zondag weer als een maandag gaat voelen. Vandaag heb ik een outfit voor jullie die perfect is voor naar het werk, maar die er ook voor zorgt dat je de warmte overleefd.

Ik scrol maar wat graag door sites van kledingwinkels. Best een gevaarlijke hobby wanneer je een flinke voorliefde voor leuke items hebt. Nog gevaarlijker wordt het, wanneer de leuke items in de uitverkoop zijn en wanneer mijn maat nog beschikbaar is. Allebei deze specificaties zijn van toepassing op de loafers aan mijn voeten. Ik wilde al best een tijdje leuke loafers, maar ik vond ze steeds te duur of net niet leuk genoeg. Toen ik deze pareltjes zag, in mijn maat en voor een extreem redelijke prijs (lees: afgeprijsd naar € 10,50) was ik verkocht. Daarnaast lopen ze ook nog eens meer dan hemels, dus deze schoentjes zijn gewoon een lot uit de loterij. Natuurlijk kwam ik niet alleen de schoenen tegen en heb ik deze nep suède crossbody ook toegevoegd aan mijn garderobe, want de vorige heb ik in de zee laten vallen toen ik een zeester wilde pakken (Euhm, ja…). Het topje had ik natuurlijk al aangeschaft, toen ik met een zonnesteek in Haarlem liep, en gecombineerd met mijn damaged short, maar zoals je ziet kan het blouseje ook perfect bij een fris kantoorlookje. Ik trok mijn leren rok uit de kast, omdat deze ook prima met blote benen kon en zie hier, je kunt met een gerust hart en zonder een bezweet mantelpakje aan het werk.

DSC_0426DSC_0401 (2)DSC_0422 (2)DSC_0424 (2)

Schoenen, top en crossbody ~ Mango, rok ~ Vila.

Pssst, hier is het ook best wel leuk: YouTubeInstagramBlogger.

Dit was ‘Een lot uit de loterij!’. Vergeet niet op het knopje volg hieronder te drukken om niks te missen. Laat een tip of een lief berichtje achter. Advies is altijd welkom. Onthoud, voor je het weet, is het weer vrijdagavond! Liefs Nikki x

Geef een reactie

