Eten of gegeten worden

IMG_20170630_140535[4324]

Vandaag vertel ik jullie alles over waaghalzen en een kennismakingsbrief. 

Aloha lezers! Vorige week was ik weer enorm chaotisch en druk, maar ik laat het dit keer niet zo ver komen dat ik een aantal weken niet kan bloggen. Daarom heb ik vandaag gewoon weer een avontuur voor jullie. Het heeft niets met bijles te maken, maar alles met een nieuwe stap richting mijn toekomst. Is je nieuwsgierigheid gewekt?

Ik besluit de waaghalzen op de weg te negeren en gewoon goed op de weg voor mij te letten. De spits is wel voorbij, maar het is nog steeds druk. Mijn uitgedraaide routeplanner ligt naast me op de bijrijdersstoel. Bestemming: Hogeschool van Amsterdam. Ik kom gelukkig ruim van tevoren op mijn bestemming aan, want ik verwacht dat het vinden van een parkeerplek een flinke zoektocht wordt. Voor mij staat een vrachtwagen stil. Ik zie dat een voorbijganger een seintje geeft aan de auto voor mij. Zonder te twijfelen kijk ik in mijn spiegels en gooi ik mijn richtingaanwijzer uit naar rechts, aan de sein van de voetganger is mij duidelijk dat daar een parkeerplek beschikbaar is. Asociaal, maar in Amsterdam is het eten of gegeten worden, wanneer het om een parkeerplek gaat. Ik stap na bijna twee jaar weer een schoolgebouw binnen en neem de trap naar de vierde verdieping.  Vandaag krijg ik informatie over de opleiding waarvoor ik me heb ingeschreven. Ik ga zitten naast een vriendelijk ogend meisje en voel me meteen op mijn gemak. Wanneer ik na een paar uur van colleges en informatie te horen krijg dat mijn kennismakingsbrief foutloos is, kan ik met een tevreden gevoel terug met de stroom waaghalzen naar huis.

Pssst, misschien vind je dit ook leuk: YouTube, Instagram en Blogger.

Dit was ‘Eten of gegeten worden’. Vergeet niet op het knopje volg te drukken, dat kan ook zonder WordPress account. Laat een tip of een lief berichtje achter. Dit weekend komt er hoogstwaarschijnlijk ook weer een fijn outfitartikeltje. Liefs Nikki x

Geef een reactie

